...czyli RĘKO?TWORY bez granic, wolna twórczość wszelakiego rodzaju,dokonana nie tylko ręką, ale duszą i każdym zmysłem pozwalającym odbierać świat...PODKARPACKIE, bo każdy ma swoją Małą Ojczyznę z której wyruszamy w podróż życia, co nie oznacza, że nie chcemy poszerzać naszych horyzontów, wręcz przeciwnie nasza droga jest kręta i otwarta na wszystkie sfery, obszary, napotkane miejsca i ludzi...ZAPRASZAMY!

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Spotkanie "Podkarpackich Rękotworów" z Grupą Rzeszów !

W niedzielę 29.04.2012r odbyło się organizacyjne spotkanie "Podkarpackich Rękotworów" z  grupą Rzeszów.
 Miło mi, że idea Rękotworów została tak entuzjastycznie podjęta przez mocny zespół
organizacyjny:) a uczestnicy są chętni do pracy i nowych wyzwań, jak udział w konkursie, czy
odtwórstwo średniowieczne.Cieszę się, że doszło do połączenia sił i burzy mózgów "co dwie głowy, to nie jedna..."
 Między innymi myślimy nad założeniem Stowarzyszenia,a żeby się nie powielać
zapraszam do Aurinki, Ona najlepiej to opowiedziała:

http://aurinka.blogspot.com/2012/04/podkarpackie-rekotwory-pierwsze.html?sh

                                źródło   fot. blog Aurinki
Ja również dziękuję serdecznie Monice, za zorganizowanie spotkania!

2 komentarze:

  1. Oj już tak mnie nie chwalcie bo się czerwienię ;)
    a tak serio to mam nadzieję ze ruszymy z kopyta i wyjdzie nam z tego coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam taką nadzieję:) Rozpędziłyśmy maszynę i trudno ją będzie zatrzymać...a i po co!Niech pędzi!!!

    OdpowiedzUsuń