...czyli RĘKO?TWORY bez granic, wolna twórczość wszelakiego rodzaju,dokonana nie tylko ręką, ale duszą i każdym zmysłem pozwalającym odbierać świat...PODKARPACKIE, bo każdy ma swoją Małą Ojczyznę z której wyruszamy w podróż życia, co nie oznacza, że nie chcemy poszerzać naszych horyzontów, wręcz przeciwnie nasza droga jest kręta i otwarta na wszystkie sfery, obszary, napotkane miejsca i ludzi...ZAPRASZAMY!

piątek, 30 sierpnia 2013

Nasi Nowi Znajomi SSK "Rędziny"

  Późna wiosna, gorące lato, to czas poszukiwań, spotkań z ludźmi, nawiązywania kontaktów i owocnej pracy w terenie, co odciągnęło mnie na dobre od  tego okienka i wszelkich moich małych miejsc w świecie wirtualnym, ale wracam na dobre ze zdwojonym zapałem do czego i Was, Kochani zachęcam i mam nadzieję, że uda nam się wspólnymi siłami zrealizować wszelkie zamierzone a niedokończone plany:)
miałam niedawno przyjemność poznać przedstawicieli  SSK "Rędziny" , Ludzi pełnych pasji i wspaniałej energii twórczej. Jestem pod głębokim, pozytywnym wrażeniem i liczę na owocną współpracę.
 Zapraszam na Ich stronę, podziwiajcie:                           

                                 STOWARZYSZENIE SPOŁECZNO- KULTURALNE
                                                                         "RĘDZINY"

www.sskredziny.republika.pl
 

"stowarzyszenie po doświadczeniach wspólnej pracy w grupie „Galeria Prowincja” zorganizowało szereg wystaw młodych twórców i wystaw tematycznych np. wystawę pod tytułem Vanitas — motyw śmierci w sztuce."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz