...czyli RĘKO?TWORY bez granic, wolna twórczość wszelakiego rodzaju,dokonana nie tylko ręką, ale duszą i każdym zmysłem pozwalającym odbierać świat...PODKARPACKIE, bo każdy ma swoją Małą Ojczyznę z której wyruszamy w podróż życia, co nie oznacza, że nie chcemy poszerzać naszych horyzontów, wręcz przeciwnie nasza droga jest kręta i otwarta na wszystkie sfery, obszary, napotkane miejsca i ludzi...ZAPRASZAMY!

niedziela, 4 stycznia 2015

LIDIA GÓRSKA moja Najukochańsza Siostra, Jedyna Prawdziwa Przyjaciółka ...odeszła, by być bliżej nas...


19.12.2014r odeszła od nas na skutek tragicznej śmierci Moja Najukochańsza Siostra, Jedyna Prawdziwa Przyjaciółka LIDIA GÓRSKA, całym sercem oddana sprawom ludzkim, ale też najmniejszych braci- zwierząt, Wielka Propagatorka naszej idei i Członkini Naszej grupy. Zawsze motywowała mnie do kontynuacji tego bloga i pracy nad jego założeniami. Teraz kiedy Jej nie ma ze mną... tutaj na Ziemi już nic nie będzie takie samo i tak samo, ale wiem i głęboko wierzę w to, że jest i będzie jeszcze bliżej mnie, bo  jak mówi ksiądz Twardowski "Można odejść na zawsze, by stale być blisko..." Tym bardziej zrobię wszystko, aby nasza wspólna idea trwała i rozwijała się bez granic!
W głębokim bólu
Irena Górska- Szreder

2 komentarze:

  1. Bardzo mi przykro. Wciąż nie mogę uwierzyć w to, co się wydarzyło :(

    OdpowiedzUsuń